Saturday, November 20, 2010

...sELaMaT HaRi RaYa...

::TEMAN manusia yang sebenar ialah AKAL dan
MUSUHNYA
yang celaka ialah JAHIL::


salam...
selamat hari raya aidiladha
kepada semua kawan2 yang diingati
em,skema tak?
hihihi...

selamat pengantin baru kepada kawan2 yg akan berkahwin
dan yg tengah 'hangat' lagi status pengantin tu...
hari ni kawan saya kawin
Nik Nor Fauziana
tapi saya mohon maaf ya kak nik
bcOz saya ade hal hari ni..
btl2 xleh gi majlis kak nik
tapi insyaAllah
hadiah akan menyusur
barakallah lakuma wabaraka 'alaikuma fi khair

selamat pengantin baru jugak kepada mak sepupu
Siti Arifah Mahfuzah
yang baru melangsungkan perkahwinan
pada 5 Nov 2010 (Jumaat=Deepavali)
hihihi...
pasangan yang cute...

hari raya yang cukup meriah
alhamdulillah berjalan lancar
penat tu biase la
raya pertama malam tu
bakar satay
my family telah menjemput
rakan taulan, jiran tetangga, sahabat2 dan saudara mara
untuk memeriahkan lagi majlis tersebut
sampai pukul 1 pagi baru siap2 ngemas
after that,
bOrak2 ngan ayah
kul 3 lebih baru nak tidO

raya ke-2 pulak
gi mjlis raya umah erin
jem jugak hari tu
malam baru balik
sedangkan orang kg datang umah saya
tapi apakan daya
saya xsempat jumpe diOrang
insyaAllah lain kali kite jumpe ye..

raya ke-3
ayah menjamu custOmer ayah
makan nasi sup tulang
kat kedai ayah
semua berjalan lancar

walaupun dah banyak duit melayang
untuk kereta kesayangan
tapi saya masih boleh mengeluarkan
sedikit wang
untuk bantu majlis ma dan ayah
terima kasih untuk semua

p/s; gambar xsempat nak uplOad lagi...cOming sOon insyaAllah...

~Jangan mengharapkan kebaikan dari orang yang
tidak mengharapkan kebaikan dari kamu.~

No comments: