Sunday, February 20, 2011

...tHe sAtRiA iS cOmE bAcK...

Assalamualaikum w.b.t...
dah lama sangat tak menaip kat blog nie
tunggu punya tunggu,
ari ni baru leh update..

tak de ape nak tulis pun
sebab sekarang ni pun
dah rase cam tak de semanagat untuk teruskan hidup
berat mata memandang
berat lagi bahu memikul
tapi camne pulak yang seronok memandang...
orang yang dalam kesusahan?
camne pulak orang yang memberikan bebanan itu?

Allah tahu ape yang Dia rancang untuk hambaNya
tapi kenapa la saya tak boleh terima
situasi camni?
takut?
ehm,memang saya takut...
banyak benda yang difikirkan
mungkin inilah yang dah dilalui oleh parents kite dulu2 kan?

Kalo jadi budak kecik pun ade masalah jugak
masalah malas buat keje sekolah...
hihi..
dah remaja sket
masalah nak mencuba sesuatu..
dah jumpa geng2
masalah nak bergaduh,mengumpat,mengata pulak...
bila dah bekerja
ape masalah?
lagi berat,
lebih2 lagi kalo main dengan perasaan ni
huhu..

dah tak tahu camne lagi nak luahkan
tapi masih ade yang tersangkut
lagi banyak yang terluah
lagi banyak yang tak lepas
nape nie?
mungkinkah sudah tiba masanya?
ehm,masa itu akan tiba..
tapi saya nak orang bahagia bila masa itu tiba
saya tak nak orang bersedih
tak nak orang meratap

insyaAllah,kalo ade kesempatan lagi
saya akan update lagi blog ni
banyak yang saya ingin kongsikan bersama

3 comments:

SarahZin said...

sabar k..

Anonymous said...

Allah is always by our side. ya benar, berat mata memandang, berat lg beban yang dipikul. Allah tidak mendatangkan ujian melainkan apa yang kita mampu pikul. redha Allah yang kita cari. be strong!

sU_sAtRiA87 said...

thanx my frenz..
tp aku xmampu utk mhadapi ujian ini seorg diri
diriku lemah tnpaNya