Monday, March 16, 2015

LET IT GO


Let it go,let it go
Can't hold it back anymore

Bismillah...
Assalamualaikum 

Fuuuuhhh...
keluarkan habuk2 dulu...

Dah lama ye aku tak update blog ni
tiba2 jadi rajin pulak harini
haha

sebenarnya...
seperti tahun2 yg lepas
15/3..is the date
tapi aku biarkan hari itu berlalu

SELAMAT ULANGTAHUN PERKENALAN&PERSHABATAN KE 13
untuk sahabaku yang jauh dimata dekat dihati

ha,itulah dia penyebab mengapa aku nak sangat update blog
pejam celik dah pun 13 tahun kita kenal
tapi sekarang ni masing2 dah berkeluarga kan...
dah lama jugak laaa kita tak berchatting ye
last chatting masa aku dapat anak tahun lepas

banyak kenanagan manis dan pahit kita lalui
tapi bagi aku,semuanya manis..manis bergula gittu
ekeke

bila ye agak2 kita boleh jumpa lagi?
rindu pulak nak berpotpet potpet
tak sah ye kalau jumpa tak bergaduh
wahahaha
the past is in the past
let it go......let it go

aku harap once nanti semuanya kembali macam muda2 dulu ye
~uish...sekarang pun muda lagi~
rindu banget sama kamu yg dulu
hihi...

doaku
kita semua bahagia dan dimurahkan rezeki..
diberkati oelh Allah dalam setiap apa yg kita lakukan
insyaAllah...
amiin....

3 comments:

Anonymous said...

past is past babe☺

Anonymous said...

juz a blogwalking..such a good writing..hope u find ur happiness with ur husband and ur cute kids..may allah bless u always sis..

sU_sAtRiA87 said...

thanx for ur do'a
in sya Allah..hope we always in keredhaanNya.amiin