Friday, December 21, 2012

...i'M hErE...

Assalamualaikum w.b.t.

aku disini?
kat mane ek?
hihi
semalam lagi aku balik rumah mertua
camne rasa eh?
huhu

best gak la sebab ramai orang kat sini
kaalu kat rumah
aku duk sorang2 je
tu yang boring sangat
takut pun ada
tapi sometimes tu aku terpaksa jugak ke rumah kedai ayahnda
sebab sunyi sangat
sedangkan banyak je kerja nak kena buat
hihi

tapi kat sini
ok je
tak la boring
dan tak sunyi
tapi
disebabkan hujan yang lebat
membuatkan mataku selalu je nak tertutup
hahaha
tanpa diduga
aku dah pun terlelap tengahari tadi
hahaaha
situasi yang jarang berlaku

ehm,aku nak buat report kerja
tapi sources tak bawa
sedih....
huhu
mesti lambat nak siapkan report tu
planning nak balik jap tengahari tadi
tapi dah terlelap
tak jadi balik la
tak pe la
nanti balik aku kena struggle betul2 la untuk siapkan report tu

ha,hari ni 21st december 2012 kan?
berita tentang ramalan hari kiamat 
yang digembar-gemburkan oleh pakar kajiselidik kaum Maya
telah pun tiba 
benarkah ia akan terjadi?
em,ikut kalendar kaum Maya memang la
tapi hanya Allah yang tahu bila masa itu akan tiba
ada sorang kawan aku mencerikan tentang 
sorang hamba Allah ni
yang berbangsa cina
memberitahu bahawa hari ni merupakan hari kiamat
dan dia menggesa semua orang supaya menyimapan bekalan makanan
untuk hari kebangkitan nanti
hahaha
lawak la
hari kebangkitan nanti boleh bawak bekalan makanan ke?
hihi
macam2 la..
fakta itu hanya satu ramalan
mungkin untuk kita berjaga2
apa2 pun 
hari ni tak ada ape2 berlaku pun
inshaAllah

p;s aku rindu sahabat aku...huhu



No comments: