Saturday, December 8, 2012

...kEmBaLi sUnYi...



Assalamualaikum w.b.t.

fuuuhhh....
lamanya tak update blog ni
lepas kawin hari tu,terus tak update dah
huhu...

after kawin...naik KL jap
best sangat
tengok wayang+main game+karaoke with zauji
hadiah dari zauji




family zauji pun menuyusur keesokan harinya ke KL
pagi jumaat tu siap2 untuk ke rumah sedara zauji kat KL
(tapi zauji tak ikut...)
1 pagi baru balik rumah...
mnegantok...
tapi zauji belum balik lagi...
kenapa????
huhu...
risau jugak
call tak jawab
then call lagi...
terus tak masuk...
last2 tunggu je la sampai pagi

zauji baru balik pagi sabtu...
then siap2 untuk ke destinasi seterusnya
::TAMAN BOTANI NEGARA-SHAH ALAM::
seterusnya ke akuarium...
~em,aku tak tahu nama sebenar tempat tu~
sebelah malam kami bertolak balik kelantan
tapi tersekat di gua musang sebab air melintasi jalan
kami kene tunggu air surut
baru boleh bertolak balik
sampai di rumah zauji,terus rehat
petang tu balik rumah ayah
hihi...windu ayah
alhamdulillah

tapi dah kene berjauhan dengan zauji
hanya sempat bersama zauji selama 3 hari
sedih...
sampai sekarang pun belum jumpa zauji lagi
huhu...

pernah jugak masa muda2 dulu
aku saja2 cakap dekat kawan2 
bila dah kawin nanti
aku nak jumpa husband sebulan sekali je
baru timbul rasa kasih sayang tu
nah!sekarang...
memang sebulan sekali boleh jumpa husband....
uhuhu...
p/s; setiap kata2 tu adalah doa...hati2 la yea

minggu lepas mertua datang rumah bersama kakak ipar
borak2 je 
ajak che na teman duk rumah coz tiap2 malam aku duk dengan sepupu je
tapi che na kene jadi baby seater pulak...
minggu ni family zauji datang lagi
baba kata...dah menantu tak nak balik rumah zauji
diorang pulak kene bertandang ke rumahku
huhu...
bukan camtu baba...
aku ni sedang menyibukkan diri untuk menyiapkan audit
paham2 la akhir tahun ni...
duk kejar dateline audit la ni
lebih2 lagi LHDN pulak mengamuk time2 ni
boleh pulak dia menyibuk dengan isu2 berbangkit...
huhu
aku kene prepare untuk presentation account & capital allowance 1 company ni kat LHDN
ada2 je la
~eh,cerita lain dah ni...~
family baruku duk kat rumah satu hari suntuk
bestnya
rumahku tak sunyi lagi
tapi bila diorang dah balik
sedih rasa...
sunyi lagi....









~keletihan~



~zauji yang cute~


No comments: