Monday, March 18, 2013

...FREINDSHIP FOREVER...

SELAMAT ULANGTAHUN PERSAHABATAN KE 11

SEMOGA PERSAHABATAN KITA KEKAL KE AKHIRNYA

15 Mac 2002...
hari pertama persahabatan kita
jangan kau simbah ia dengan keegoanmu
kekotoran itu menyakitkan bagiku
sesungguhnya aku sangat mendambakan dirimu
persahabatan suci kita...kembalikan waktu itu
aku merinduinya

sahabat,
dengarlah pesanku
jangan kau cuba bersembunyi dengan topeng permainanmu
di tengah orang ramai
kerana ianya akan menyeksakan dirimu
lebih baik menyorok ditempat yang sunyi..
mungkin kau memahami apa yang aku maksudkan...
pilihlah jalan kebahagiaanmu yang benar...
bersembunyi itu lebih menyeksakanmu
aku sentiasa mendoakanmu...

sahabat,
ingat tak lagi
~sayangilah orang yang menyayangi dirimu
kerana orang yang kamu sayang
belum tentu menyayangi dirimu~

sahabat,
aku bersedia untuk kembali ke waktu dahulu
bawaku ke sana

walau apa pun yang terjadi
kita tetap sahabat selamanya
itu janji aku!

1 comment:

Anonymous said...

sangat menarik nukilan saudari..mungkin ada kisah disebalik cerita ini...syabas!