Sunday, January 24, 2010

...bAcK tO dA bAsIc...

salam...

"Hidupku seperti pohon kayu yang lebat buahnya dibaling dengan batu lalu dibalas dengan buah"


saya dh kembali kt tempat asal
kt grOundflOor
bhgian lOgistik yg suruh
utk kesenangan jgak la
sbb ade mslh sket
thats y la diOwg suruh saya duk bawah
senang sket saya nk refer kt diOwg..
hehehe...
tp saya tetap 'sakit'
saya bkn nk dihargai
yg penting diri saya msih b'harga
tp saya xsuka Org yg cari salah saya
kalO btl saya buat salah
TEGURLAH dgn cara yg baik
ajar la ape yg saya xtau
jgn la duk jaja kt Org lain
hebOh satu M'sia
lebih hebat dr jOm hebOh
lebih dahsyat dr kempen 1 M'sia

lebih2 lg skg ni ade mslh sistem celcOm
sO,saya kene tggu sampai prOb tu slesai
barulah bleh nk key in invOice
pi mai pi mai tang tu la saya skg ni
kalO duk kt 1st flOor blh gak tlg2 kacO kak ayu.
hehehehe...

kt bawah ni xkan nk tOlOng rasyid?abg lOng?
segan la nk duk lame2 kt tempat diOwg
mmg la ade jgak kdang2 tu saya tOlOng diOwg
tp b'jaga2 jgak la
huhuhu...

smlm kene tgur lak kt department lain
suruh saya duk atas
n hanis duk tempat saya
aduh...
pulak dh..
sbb bnyk kene b'hubung ngn Org kt bawah
saya kadang2 je b'hubung ngn Org kt bwh
if ade mslh je saya akn trun
lgpn kt atas tu sume gurlz
tym ktOwg nk smyg snang la sket
kalO hanis ade
ktOwg t'pksa prOper kn diri after amk air smyg tu


saya dh mula kOmpius
wat shOuld I dO?
hurm...
I think..
better I still je kt bwh
pekakkn telinga
dh mmg tu tempat asal saya
wat will happend
saya sedia menerima

sO dat...
saya dh buat keputusan nk still kt tempt asal
saya buat gOtOng rOyOng sket
tempt lame tu
skg dh kemas sket
selesa nk wt kje
walaupn msh blm dpt buat keje
krn prOb systm tu
I'll be there
until at the end
InsyaAllah saya akn t'senyum
dgn ape yg saya lakukn
Allah is alwayz besides me.

No comments: