Monday, April 18, 2011

...DiA...

Assalamualaikum w.b.t...

penat
lelah
sakit
sume dh ku alami mggu lepas
tp ok lg la
stakat msuk PPUM
duk diam2,msuk air garam
hihi
dh biasa la
tak smpai pengsan lg la stakat hari ini
skg ni sumenya sorang diri
hii...

em,once upon a time
saya ade jmpe somone ni
xtau nk buat pe
diam je
nk tgur ke tak?
em,nk lari pn die dh tgk
kalo tgur?
em,xnak sejarah akan berulang
sekarang ni pun menyesal xsudah
rase menyesal sering kali datang
nape la mesti aku knal die?
huhu..
eh,dh msuk citer lain lak
hihihi...
ha,yang si mamat ni
aku mmg xtgur lgsung la
siap jln cepat2
buat dek je
hihi
lgpn mmg nk cpt mase rest sejam je
last2 ilang jgak dr pandngnku

tp sume tu tak berkhir di situ
pabila die muncul lg tmpat keje ku
huh
nak pe lg?
mane tau aku kje situ?
die usya aku ke?
lantak la
xlayan pn
tp dari cermin besar aku dpt tgk yg die memandang tajam
ke arahku
huhu
dh gelabah dh time tu
dun know wat i need to do?
wat bodo sudah

bkn lg berakhir pada hari tu,
tp tiap2 hari dtg..
xde keje ke die tu?
tp aku prasan die hanya dtg slps kul 6 ptg je
myb die kje abis kul 6 kot..
wateva la
mlas nk amk tau sal die
itu xpenting
yg penting kselamatan aku
die tu akn do somtim ke kt aku?
em,mane tau dh mane laki tu laki la jgak
tp stahu aku,
background fmily die ok je
xde yg truk2 pn
xpela
aku kne jga diri la
just be careful
skg ni xsbr nk blk
jmpe 'org klntn'
rindu...

No comments: