Monday, April 25, 2011

...pLaNniNg...

Assalamualaikum w.b.t.

"kita hanya merancang
Allah penentu segala"
luahan itu seringkali kita dgr
tp blh ke kite trima hakikat
ape yg kite rancng itu
tidak dapat kite genggam
impian tak tercapai...
ehm,
sebagai manusia
tiada yang tidak akan mengeluh dgn sebuah impian yg gagal
cuma depends pada individu itu sndiri
utk mengawal emosi
pada masa itu

bagi diriku sendiri pn
bnyk yg aku impikan
yg penting
utk kebahagiaan dunia dan akhirt
em,
beberapa impian aku dh pn tercapai

yg ade dlm bucket list aku:

1: amik diploma lepas spm
2: kerja
3: beli kereta

yg belum tercapai:

~nk smbung degree
~belanja parents gi umrah
~beli tanah
~dapat kerja tetap

and ade somtim yg aku nk beli
untuk diri dan orang lain
untuk sebuah kehidupan yang baru
tapi boleh ke aku dapatkan semua tu?
ehm,insyaAllah...
step by step...
i will get it soon...
jom ikut kite gi melancong...hihihi

No comments: