Friday, January 27, 2012

...aKu yAnG DiTinggAlKaN...

Assalamualaykum w.b.t.


'Seribu langkah bermula dengan langkah pertama'

Selamat Pengantin Baru 
kpd puloh @ saifullah
yg dah nikah bln 5 thn lepas
kt Adelaide, Australia
then blk awl thn ni
utk wat majlis persandingan
28hb Jan ni majlis kt perak...
umah wife die...fatin
n 4hb Feb ni
wat kat umah ni...kt pengkalan kubor...

rombongan dari pihak lelaki dah pn bertolak pkul 11 pg td...27hb Jan
lebih kurang 5 buah kereta berarak ke ipoh
tak ketinggalan Mysat pn termasuk jgak dlm 5 buah kete tu
all of my family gi ipoh...
tp aku ditinggalkan...huhu..
sampai hati Mysat tinggalkan aku sorang2 kt umah
huhuhu...
tp tak pe...
bcoz aku ade kje...n tym to rest la cuti ni
kan penat pulak kalo aku join
pasni ade la tu rombongan yg datang umah aku plak...hahaha.~prasan!~

yes...aku ade keje
pg td kakak n nurina dtg amik
bersama hidayat n abg ilmam
road to success
hihihihi...
padahal blh sgt aku g ngn kete kancil
tp xbez sorang2...hehe =D
tp esok myb aku g ngn kancil
tak pn g ngn pak sdare aku
kene konfom ngn my fren dlu la die nk teman aku ke x
teman?
hihihi...strategi...
i will do my best
for my parents first
and my future
i need to focus on what i'll do
as my trademark ~dari dulu sampai skrg...~
WHAT I GIVE, I WILL GET BACK
apa yang penting....kerjasama..~iklan wonderpets jap~


benda yang penting dalam kehidupan kita seharian ialah FOCUS
do 100%  dlm setiap gerak kerja kita...
sbg cth,bile ,mkn...jgn fikir ape2
just mkn n nikmatilah kelazatan mknn itu
ketenangan akan dirasa...
keselesaan yang bertandang

'Biar Kecewa, Jangan Putus Asa'


2 comments:

SarahZin said...

sm0ga berjaya dalam ape jua bidang yang diceburi k ;)

sU_sAtRiA87 said...

thanx cyunk...
awk jugak...