Friday, January 13, 2012

...sErViS pErOdUa...




Assalamualaykum w.b.t.

"Kebocoran Yang Kecil Boleh Menenggelamkan Sebuah Kapal Yang Besar"


Mysat dh lebih 700 km dari nilai yang disarankan utk servis
bukan tak nak gi servis
tapi butuh masa sikit
aku nak ngah cari pusat servis perodua 
yang bukak hari weekend
hari keje memang tak leh gi langsung
nak suruh abg ipar
tapi beliau bizi gak sekarang ni


try surf internet cari tempat servis 
terjumpa la...


betul ke?
setakat ni Mysat tak pernah lagi kene cmtu
cuma yang 1st beli kete tu ade masalah kat lampu belakang
then gi tukar kt wakaf che yeh tu
dah 3x servis kat perodua
so far ok lagi

tapi pak sedara aku pernah jugak bagitau
yang kat perodua budak2 baru
and diorang just tambah yang mane patut je
beliau tak puas hati ngan servis perodua

em,so camne?
believe it or not?
disebabkan Mysat tak de masalah lagi kat perodua
so,tak perlulah nak boikot
cuma aku kene berjaga2 la
after gi servis kat perodua
and kene la tengok2 jugak diorang wat keje tu
kene amik tau jugak
tanya la yang mane tak tau
cam aku sendiri pun
banyak yang tak tau
sal kete...
then cari information yang berkaitan
supaya tak main angguk je tym diorang bagitau nanti


bagi pusat servis perodua 
kene lah tingkatkan kualiti kerja
jangan sampai customer lari
biarlah berbaloi ngan customer bayar mahal tu
buat kerja tu cam anda servis kete sendiri
mesti nak buat yang terbaik kan?
do it now!

tapi masalah aku ni tak settle lagi
mane tempat servis perodua yang bukak weekend?
waaaaaa.... =(

p/s: tak pasal2 aku gi tempat servis lain jugak nanti..hihi....sbr ye Mysat.. =D






No comments: