Tuesday, January 10, 2012

bOriNg vs sErOnOk...

Assalamualaykum w.b.t.

"A busy life makes prayer harder...BUT... prayer makes a busy life easier"

Kerja memang memenatkan
tapi semua tu akan hilang
bila kita enjoy dengan kerja yang kita lakukan

hari ni agak boring sket kat tempat kerja
masing2 kejar mase nak siapkan work paper
tapi aku still ngan file2 client and references
fenin dowh..!!
blk umah pn kene kerja jgak...
kerja bukak blk buku2 mase diploma dulu
kerja siang dan malam jgak la ni...
tapi tak pe...
yang penting aku enjoy ngan keje
and ngan budak2 ofis yang sportim motim 
thanx my frenz....
sudi bg semangat kat bdk kecik
yang lemah dan takut utk bangkit kembali

tapi kenangan lalu takkan ku lupakan
sampai bila2 pn
ia tetap tersemat dihati ini...
walau pahit utk ditelan
aku harap sejarah takkan berulang lg..
~ape yang aku membebel ni...jiwang la plak...~

metim scara tak formal td
bos putuskan kerja ari sabtu start bulan 2
hihihi...
rest sket bln ni
tp tak la buzy sangat awal2 thn ni
tggu bln 4,5,6 nnti la
tym nk submit project papers
and nak present dlm AGM 
huhu...

tapi aku rasa cam xleh rest jgak weekend utk bln ni
cam ade somtim will happen
huhu...
kalau positif...xsbr nak tau
tapi kalau negatif...
mintak dijauhkan
wait n see jela
n redha ape yang akan berlaku
~harap2 prince charming dtg dgn kudanya melamar aku...hahaha~



busy...bukan diriku














No comments: