Tuesday, July 31, 2012

...bUkAn miLiKmU....

Assalamualykum w.b.t


Salam sayang kepada kawanku yg gatal 
nak fight ngan aku utk 
menjadi teman kpd mysAt
...DCC...


kenapa lah kau nak sangat sama ngan no plat mysAt?
aku tak kisah lah kau nak amk DCC
tp jgn la gedik sgt nk sukarela utk jd teman mysAt
mysAt tak perlukan kau la...


tapi tak guna aku fight ngan kau
amik je la
mysAt tetap ada aku 
lgpun kau dah tempah...
amik je la...


lagi satu...
sekarang ni kan dah banyak kete model baru
yang lebih hebat
lebih bergaya
bukannya kau tak mampu nk amik yg hebat lagi kan?
tapi nape kau nk jugak sama ngn mysAt?
plz la...


tu style lama la...
aku tak makan saman pun
beli la heli utk aku pn...
kau takkan mampu beli hati aku... 


so,plz stop la pengorbanan kau yg melampau2 tu
dat is not for me
ramai lagi yg memerlukan kau
bantu ur family...
that's better!
thanx my fren...
proud of you

No comments: