Friday, July 27, 2012

...aMaNaT iTu...

Asslamualaikum w.b.t..

Gelisah...
itulah perkataan yang sesuai utk diriku
setelah perjanjian dibuat


Gembira...
apabila dia didepanku...
no words...tp bahagia
why?
i dunno...


Gemuruh...
sesuatu telah berlaku diluar jangkaan
pd keesokan harinya
kenapa?
em,khilaf...


Tapi, ada hikmah disebalik kejadian itu
sudah lama aku menerima satu amanat
utk disampaikan kepada dia
tp aku tak tahu bagaimana caranya utk menyampaikannya


dan...
pada hari kejadian
aku dah pun menyampaikannya sikit
the rest tu?
em,memang sepatutnya aku sampaikan jugak
tp aku takut


sampai sekarang
aku belum lg menyampaikan amanat itu...
ya Allah...
berilah peluang utk menyampaikan amanatMu itu


ya Allah,
leraikan kekeliruan ini...
apakah kesudahan
hidupku 


selepas kejadian
dia tidak lagi dalam fantasiku
dan sekarang
dia datag lagi
utk apa?

No comments: